Realizacja zamówienia
Realizacja zamówienia rozpoczyna się momencie potwierdzenia rezerwacji produktu. O potwierdzeniu klient informowany jest w e-mailu. W przypadku braku potwierdzenia, zamówienie nie zostanie zrealizowane. O przekazaniu paczki do wysyłki, klient informowany jest pocztą e-mailową. Wiadomość zawiera dane firmy spedycyjnej oraz numer listu przewozowego. W okresie dziesięciu dni od dostarczenia zamówionego towaru drogą wysyłkową, Klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny. Prawo to nie przysługuje w przypadku zamówień internetowych z opcją odbioru własnego.
Jeżeli wybrano formę płatności: przedpłata na konto, proces realizacji zamówienia jest wstrzymany do czasu zaksięgowania wpływu środków pieniężnych na konto bankowe sklepu.
Od momentu wysyłki tzn. przekazania towaru odpowiednim organom spedycyjnym (kurier, poczta), termin dostarczenia towaru do Klienta jest zależny od wybranej formy dostawy. Firma kurierska na dowóz paczki potrzebuje od 24h do 2 dni roboczych, natomiast przesyłka priorytetowa dociera najczęściej w ciągu 2-3 dni roboczych.